-
Street
-
Sport Adventure Tourer
-
Cruiser
-
Maxi Scooter
-
ATV

За результатами 11 місяців 2016 року компанія ДП «АВТО Інтернешнл», офіційний дистриб'ютор автомобілів і мототехніки Suzuki в Україні, реалізувала на 50% більше автомобілів у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, збільшивши свою частку до 2,8% *.
У 2016 році було продано 1580 автомобілів Suzuki через офіційних дилерів мережі. Найбільш вагомий внесок у зміцнення і зростання позицій бренду в цьому році внесли моделі Suzuki Vitara і оновлений Suzuki SX4.
«Ми дуже пишаємося тим, що наш кросовер Vitara трохи більше ніж за рік після запуску встиг так полюбитися українцями, що вже в 2016-му році став лідером в сегменті малих кросоверів. Безумовно, таке зростання продажів було б неможливим без привабливого модельного ряду, в якому в цьому році оновився ще один наш флагман Suzuki SX4, а також вигідної цінової пропозиції разом з високим рівнем персоналу наших дилерських центрів », - зазначає Наталія Хмара, директор департаменту Suzuki ДП «АВТО Інтернешнл».
У поточному році імпортер Suzuki почав нову традицію і провів конкурс професійної майстерності Suzuki серед фахівців з продажу автомобілів. У змаганнях взяли участь продавці 18 авторизованих дилерських центрів Suzuki в Україні, які продемонстрували відмінне знання продукту і високий рівень навичок продажів. На заключному етапі змагань визначилися лідери - титул Переможця конкурсу і звання Кращого продавця дилерської мережі Suzuki 2016 отримав представник київського дилера Suzuki на Подолі Денис Сукрухо. 2-е місце у представника «АВТО Холдинг», дилера в Херсоні - сама Гасимова. 3-е почесне місце зайняв Віталій Машаріпов, продавець харківського дилера «Альфа-М Плюс».
«Наш головний пріоритет - це відповідати очікуванням своїх клієнтів, - додає Наталя Хмара, - тому ми продовжуємо інтенсивно інвестувати як у розвиток бренду в Україні, так і в розвиток співробітників мережі і плануємо не зменшувати обертів по нарощуванню частки і в майбутньому».