Suzuki Swift
Технології
Якщо ви прагнете нових вражень і мрієте насолоджуватись життям повною мірою, ви готові до нового Swift. Це не просто автомобіль із яскравим характером — він стильний, розумний і оснащений функціями, які роблять водіння комфортним та безпечним. У поїздці на самоті або подорожуючи з родиною чи з друзями, Swift завжди надихатиме вас пограти у свою гру, аби вирватися з рутини повсякденності та відчути радість життя.
1.2 бензиновий
Новий 1,2-літровий бензиновий двигун
Новий 1,2-літровий бензиновий двигун Swift поєднує в собі чудові показники витрати палива і водночас вражаючий крутний момент на низьких обертах для швидкого та плавного прискорення. Він також оснащений низкою додаткових функцій для зменшення шкідливих викидів.
Трансмісія
Для Swift пропонуються дві трансмісії на вибір. П’ятиступенева механічна коробка сприяє покращенню економічності та прискорення завдяки оптимізованому підбору передач. Перемикання відбуваються плавно і легко, буквально одним дотиком. Для тих, хто віддає перевагу зручності автоматичної коробки передач, доступний економний безступеневий варіатор CVT.
Система м’якого гібрида SHVS
Система м’якого гібрида SHVS для покращення енергоефективності
Встановлена на Swift легка та компактна система м’якого гібрида SHVS відображає екологічний підхід Suzuki до створення автомобілів. Система складається із вбудованого стартер-генератора ISG і високоефективної літій-іонної батареї з відмінними характеристиками зарядки та живлення.
Платформа HEARTECT
Плавно вигнуті передні та задні лонжерони посилюють жорсткість кузова, забезпечуючи відмінні характеристики автомобіля. Така конструкція підвищує й пасивну безпеку при зіткненні завдяки ефективному розсіюванню енергії удару.
Передня та задня підвіска
Підвіска Swift забезпечує комфортну їзду, чудове зчеплення з дорогою та стійкість керування. Тефлонові втулки на опорах стабілізатора зменшують тертя, що допомагає посилити поперечну жорсткість підвіски та протидіяти кренам. Відтак покращуються реакції автомобіля на кермо та його стійкість у поворотах.
Безпека
Розширені функції безпеки
Водіння стає справжнім задоволенням, коли ви та ваші пасажири захищені найновішими системами безпеки, а найсучасніші електронні асистенти завжди насторожі. У новому Swift їх у надлишку, вони працюють вдень і вночі, допомагаючи вам не втрачати пильність і благополучно дістатися місця призначення. Хоча ніщо не замінить безпечне відповідальне водіння, ці передові технології підтримують концентрацію уваги для миттєвого реагування на різні дорожні умови.
*Існують обмеження щодо здатності камер і датчиків виявляти перешкоди, розпізнавати розмітку та дорожні знаки. Будь ласка, не покладайтеся лише на електроніку. Завжди дотримуйтеся безпечного водіння і пам’ятайте, що відстань між автомобілями змінюється у реальному часі залежно від швидкості.
Електронні асистенти
Електронні асистенти для вашої безпеки
Моніторинг сліпих зон (BSM)
Система моніторингу сліпих зон BSM (Blind Spot Monitoring) за допомогою датчиків в задньому бампері виявляє транспортні засоби позаду автомобіля, що перебувають у сліпих зонах дзеркал заднього виду або наближаються до них. При виявленні транспортного засобу вмикається попереджувальна світлова піктограма у відповідному дзеркалі заднього виду. Якщо водій вмикає покажчик повороту з цього ж боку, вона починає блимати, додатково лунає звуковий сигнал.
Попередження про перехресний рух ззаду (RCTA)
Система RCTA (Rear Cross Traffic Alert) — це додаткова функція безпеки, яка використовує датчики в задньому бампері для виявлення транспортних засобів, що наближаються ліворуч або праворуч при виїзді автомобіля заднім ходом з місця для паркування або гаража. Про виникнення перешкоди сигналізує світлодіод у відповідному бічному дзеркалі заднього виду.
Задній парктронік
Ультразвукові датчики в задньому бампері виявляють перешкоди при русі заднім ходом, а про наближення до них попереджають звукові сигнали.
Помічник при старті вгору
При рушанні з місця на підйомі система утримання запобігає скочуванню автомобіля назад. Система діє впродовж приблизно двох секунд, даючи водієві час перемістити ногу з педалі гальма на педаль акселератора.